Nalagam ...
Oblikovanje spletne strani in igre za Novo KBM
Dindinov magični svet
Splet / Oblikovanje / Spletna igra
Osnovni podatki

Oblikovanje DinDin spletne strani in spletne igre za otroke.

Izvedba

Leta 2014

Naročnik

Nova KBM d.d.

Zadolžitev

Grafična zasnova spletne strani in spletne igre

V sodelovanju z

BuyITC d.o.o. (Nadja Kogal)
Responsive Mockup
Spletna stran
Nova KBM je ena vodilnih slovenskih finančnih institucij s celotnim naborom bančnih storitev, dopolnjenih z ostalimi finančnimi storitvami v okviru skupine. Dindinov magični svet je namenjen otrokom do 10 let, ki se lahko z varčevanjem naučijo prvih korakov do odgovornega ravnanja z denarjem. V ta namen je bila zasnovana grafično bogata spletna stran z veliko interaktivne vsebine.
Vhodna stran spletne strani DinDin
Otroci so najbolj zahtevni obiskovalci spletne strani, saj se začnejo hitro dolgočasiti. Zato je treba posamezno temo predstaviti na igriv način, pri čemer so nam v veliko pomoč animacije, ki se sprožijo ob interakciji z miško. V ta namen je bila oblikovana serija okvirjev (frames) za posamezne elemente, ki jih je programer uporabil pri izdelavi animacij.
Slike za animacijo klobuka
Slike za animacijo knjige
Slike za animacijo zvonca
Spletna stran v notranjosti skriva ogromno različnih podstrani in elementov, ki jih je bilo treba predvideti pri sami zasnovi. Podstrani, namenjene otrokom, skušajo čim več sporočiti preko grafičnih elementov ali s pomočjo glavnega lika. Rdeča nit so živahne barve ter nekoliko risankast stil posameznih sklopov, razlika pa se opazi na podstraneh za starše, kjer je večina informacij podana v pisni obliki.
Dindin po cekin
S spletno igro Dindin po cekin želi Nova KBM otrokom na zabaven in njim zanimiv način prikazati, da se je treba za stvari, ki si jih želijo, potruditi in zanje varčevati. Večjih stvari si želijo, več truda in časa morajo v to vložiti. Igra se grafično zgleduje po spletni strani, sam koncept igranja pa je sila enostaven in s tem primeren za otroke do 10 let.
Z izbiro določenega predmeta (vstopnica za kino, žoga, kitara, kolo, tablica) se določi težavnostna stopnja igrice. Večji je varčevalni cilj (zanj je treba privarčevati več), večja je težavnost igrice. V glavi in nogi nadzorujemo zvok, vidimo informacije o poizkusih, ki so še na voljo, trenutnem nivoju ter zbranih cekinih. Ozadje igre je sestavljeno iz treh elementov, in sicer silhuete mesta, travnika in poti, po kateri se premika Dindin in kjer se naključno pojavljajo ovire, cekini ter sladkarije.
Gradniki spletne igre
Za potrebe igre je bilo treba oblikovati več različnih predmetov ter predvideti različne zaslone z informacijami o trenutnem stanju (konec nivoja, izguba življenja itd.). Pri varčevanju se mora Dindin (kot v resničnem življenju) izogibati različnim manjšim pregreham (sladoledu, bonbonom, torticam ipd.), nabira pa virtualne cekine. Če vseeno pobere katero od omenjenih manjših pregreh, se igra ne zaključi, temveč prejme minus točke (zmanjša se število do takrat nabranih cekinov). Vrednost cekina je 1 evro. Enaka je vrednost pobranega sladoleda, bonbonov, soka ali torte. Igra traja tako dolgo, dokler Dindin ne zbere dovolj cekinov za »nakup« izbranega predmeta. Igra se zaključi tudi, če se Dindin trikrat (toliko ima življenj) zaleti v katero od ovir (klop, zaboj ipd.) ali če pobere toliko sladkarij, kolikor je zbral cekinov in je število cekinov enako nič.
Prikaz različnih ovir v igri
Navodila za igranje
Izbira nagrade
Uspešen zaključek nivoja
Kontakt

So vam projekti všeč in prav sedaj potrebujete podobno rešitev?

POKLIČITE

+386 40 470 230

NASLOV

Murnova ulica 2, 6257 Pivka